VRLeaks

VR:n salaisuuksien julkinen vuotosivusto

Toimitusjohtaja Mikael Aron perjantaipalsta 8.2.2013

VR-Yhtymä Oy:n toimitusjohtaja Mikael Aro käsittelee perjantaipalstallaan muun muassa EU:n 4. rautatiepaketin sisältöä ja kilpailuviraston tarkastusta VR-Yhtymä Oy:n pääkonttoriin. VR-Yhtymä Oy kertoi aiemmin (31.1.2013) julkisuuteen, ettei se kommentoi asiaa tutkinnan ollessa kesken:
”Kilpailuviraston tarkastajat marssivat tänään VR:ään – VR niukkasanaisena” -> http://www.talouselama.fi/uutiset/a2166692

(Klikkaamalla kuvaa saat sen suuremmaksi)

Mikaelin palsta 08022013

3 responses to “Toimitusjohtaja Mikael Aron perjantaipalsta 8.2.2013

  1. Tosi on 16.2.2013 05:51

    Aro ei tyytyväinen VR:n tulokseen, otsikoi media 15.2.Tietää siis lisää supistamisia henkilökunnasta, jotta bonukset (kannustimet) laukeaisivat täysimääräisinä. Ei mikään varmaan riitä, kun oma etu kysymyksessä. VR:n asiakaspalvelutaso tarvitsee työntekijöitä, ei VR:n pääkonttori. Ydinliiketoiminta pitää saattaa takaisin kiskoille, ei kumipyörille, kuten on tehty koko Aron ajan. Haloo Hautala ja omistajaohjaus! Eikö Konginkangas enää ole muistissa?

    • prinsiippi 19.2.2013 20:00

      Tuo liikenteen siirtäminen kumipyörille on herättänyt kyllä kummastusta. Jos VR ei tee edes tarjousta alle 10 vaunun tilaukselle, niin onhan se selvää, että rekkaliikenne teillä kasvaa huomattavasti. VR mainostaa itseään ympäristöystävällisenä kuljetusmuotona, mutta tämä toiminta ei kyllä siihen raamiin mahdu. Ihmetyttää miten ympäristöasioista huolehtiva puoluekin hyväksyy kaikki. Kilpailukyvyn varjolla ei pitäisi siunata ihan mitä vain. Verorahoja kulutetaan ratojen kunnossapitoon, mutta samaan aikaan tiestö rapautuu. Lisääntyvän raskaan liikenteen kuluttavaa vaikutusta tiestöön ja onnettomuustilastoihin ei pitäisi sivuuttaa huomiotta.

  2. Huikeata Hommaa 18.2.2013 20:25

    Hyvin näyttää yhtälö toimivan. Kun VR-Trackin duunareiden työehtoja heikennetään parillakymmenellä prosentilla, niin täsmällisyydessä usean prosentin nousu.

    Duunarille saa antaa vain sen verran, että pysyy hengissä. Siten saa parhaan tuloksen. Kiinassa ja intiassa tämä on huomattu jo ajat sitten. Täällä pohjolassa vasta nyt.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

%d bloggers like this: